Banca Comercială Română a lansat Școala de Business, un program de educație de business care a atras deja peste 1.300 de antreprenori

    antreprenoriat

    BCR lansează Școala de Business, www.bcrscoaladesbusiness.ro, un proiect prin care vine în ajutorul tuturor business-urilor românești, indiferent de etapa de viață în care se află. Programul oferă cunoștințe solide și adaugă la intuiția și calitățile native ale antreprenorului acele resurse de care are nevoie pentru a-și face business-ul puternic.

    Programul de educație antreprenorială se desfășoară, în prezent, în două faze, una online și una offline. Prima este platforma de Edutainment – cu traininguri dedicate: 1. Management Financiar 2. Cum să fii un antreprenor mai bun  3. Sfaturi pentru antreprenori. Cea de-a doua fază este un Roadshow național – pornind de la conținutul dezvoltat de Iancu Guda, susținut apoi printr-o serie de conferințe, ce se vor derula în perioada martie-aprilie în orașele Cluj-Napoca, Brașov, Iași, Constanța, Timișoara și București. Asemenea programului de educație financiară “Școala de Bani”, destinat persoanelor fizice, experții BCR au fost pregătiți ca să acționeze ca profesori de educație de business pentru antreprenori și companii.

    Programul a fost lansat în cadrul emisiunii Imperiul Leilor de pe ProTV, unde Dana Dima, Anca Petcu și Ionuț Stanimir sunt cei trei ambasadori ai Școlii de Business, ce prezintă în fiecare săptămână sfaturi utile pentru antreprenori.

    “Curajul este esențial pentru un antreprenor la început de drum, dar acesta trebuie să fie realist și să își seteze o marjă de eroare în orice aspect al businessului. Din experiența mea, nu întotdeauna lucrurile se vor întâmpla în realitate așa cum au fost estimate inițial pe hârtie. Indiferent dacă se află la început sau are deja experiență, antreprenorul trebuie să știe că una dintre cheile de succes în business este accesul la informație, o informație de calitate, actualizată întotdeauna cu evoluția pieței”, spune Dana Dima, Vicepreședinte Retail & Private Banking BCR.

    “Un business inteligent este acela care este fondat pe intuiție, dar care ține cont în același timp și de caracteristicile pieței în care activează și care nu uită niciodată, indiferent de context, că trebuie în primul rând să se adapteze nevoilor clienților. Acestea și multe alte informații utile antreprenorilor vor fi regăsite pe platforma Școala de Business”, spune Anca Petcu, Chief Transformation Officer BCR.

    Școala de Business este locul în care fiecare poate învăța ce anume stă în spatele unei afaceri bine construite și că este nevoie de multe cunoștințe, talent și perseverență pentru a menține pe piață, pentru mult timp, un business de succes. Platforma va fi dezvoltată continuu cu resurse utile pentru antreprenori și se va adapta la feedback-ul utilizatorilor”, a declarat Ionuț Stanimir, Director de Marketing BCR & Fondator Acceleratorul de business BCR-InnovX.

    Școala de Business explică o serie de concepte esențiale din viața de zi cu zi a companiilor, în care am adunat toate cunoștințele acumulate în urma analizării a peste 100.000 de companii insolvente din România și în urma întâlnirilor cu peste 1.000 de antreprenori. Programul de management financiar este împărțit în trei etape esențiale Auzi(Uiți), Vezi (Ții Minte) și Faci (Înțelegi), pentru ca antreprenorii să poată aplica gratuit conceptele pe propria firmă. Toate aceste tehnici practice ajută antreprenorii să evite cele mai des întâlnite probleme întâmpinate de firmele din România”, spune Iancu Guda, președinte AAFBR și lector universitar.

    Cum susține BCR antreprenorii români dincolo de Școala de Business?

    •       Credite noi pentru companii – BCR a oferit companiilor finanțări noi de peste 33 de miliarde  de lei în ultimii 6 ani, din care peste 9 miliarde de lei au fost directionați către IMM-uri;

    •       Două treimi din portofoliul de credite corporate al BCR (ce include finanțări pentru IMM, companii mari, real estate și sectorul public), sunt reprezentate de creditele de investiții pe termen lung – această cota s-a menținut în ultimii patru ani;

    •       Numărul total de companii creditate de BCR a crescut cu 25% în ultimii trei ani (clienți cu expunere, on și off balance), în timp ce numărul de clienți IMM-uri a crescut chiar mai puternic cu o treime ( +32%), deținând o pondere ridicată de 76% din numărul clienților corporate finanțați de BCR;

    •       Finanțare pentru IMM-uri – soldul creditelor nete pentru IMM-uri a crescut cu 51% în ultimii trei ani, la nivel de grup, incluzând și finanțările prin leasing (la sfârșitul lui 2019 față de sfârșitul lui 2016);

    •       BCR a acordat credite noi micro (firme cu cifra de afaceri < 1 mil. Euro) în valoare de 2,7 miliarde de lei în ultimii patru ani (2016-2019); în 2019, BCR a atins o cotă de piață de 37% din numărul de clienți înscriși în cadrul programului Start-Up Nation și a acordat finanțare pentru aproximativ 2.500 de start-up-uri în cooperare cu FEI în cadrul inițiativei COSME; în consecință, stocul de împrumuturi pentru întreprinderi micro s-a dublat în 2019, până la 663 de milioane de lei.

    NU SUNT COMENTARII

    Transmiteti un mesaj

    5 × five =