Cum să creezi un plan de postări pentru Social Media care funcționează și să nu te mai bazezi pe inspirația de moment

rețelele sociale

Imaginează-ți următorul scenariu: ți-ai setat conturile de Instagram și Facebook. Știi că e nevoie să comunici în ambele medii ca să atragi clienți și să creezi o comunitate. Și începi să faci exact așa.

La început ești inspirat și postezi de câteva ori pe zi.

Apoi entuziasmul se duce. Se duce și inspirația și simți că e din ce în ce mai greu să ții ritmul. Începi să postezi când îți aduci aminte, nu mai creezi conținut original, dai mai mult share la lucruri pe care le postează alții. Iar asta se vede în rezultate.

Sună cunoscut? Scenariul de mai sus se repetă mai des decât îți imaginezi.

În cele mai multe cazuri, suntem încântați că putem să ne promovăm pe social media.

Însă, după primele săptămâni de scris constant, rămânem în pană de idei și ajungem să postăm haotic, uneori orice fel de conținut (doar ca să fie ceva pe pagină).

În plus pentru că nu există de la început obiective clare, nici rezultate nu-s.

Asta poate să ne împingă spre o concluzie falsă: că social media nu funcționează pentru anumite companii sau pur și simplu nu mai funcționează ca mod de comunicare. 

Dar să folosești aceste medii, cu rezultate pentru business, nu are de ce să fie un fel de misiune imposibilă.

Odată ce pornești la drum cu un plan de comunicare, îți va fi mai ușor să îți urmărești obiectivele și să vezi rezultate.

Ce este un plan de comunicare pentru social media?

Pe scurt, o strategie în cadrul căreia fixezi de la început:

  • Unde vrei să ajungi în comunicarea brandului tău (OBIECTIVE)
  • Ce e nevoie să faci ca să ajungi acolo (ACȚIUNI)

Fiecare post, comentariu sau răspuns pe care îl publici apoi pe Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest sau noul Tik-Tok, va urma acest plan.

Sună simplu? Și poate să fie, mai ales dacă folosești cele 8 sfaturi pe care le-am pregătit pentru tine. Ele te ajută să creezi un plan de comunicare în social media care funcționează, indiferent de business.

Iată cele 8 sfaturi:

  1. Folosește obiective pe care le poți transforma fără costuri mari, în acțiuni…continuarea o poți citi pe blogul platformei Uprisers

NU SUNT COMENTARII

Transmiteti un mesaj

seven − 3 =