Impact Hub lansează Hubcelerator, un nou accelerator de afaceri, la Cluj-Napoca

    hubcelerator

    Până la 15 septembrie, toţi antreprenorii aflaţi la început de drum şi interesaţi ca ideea lor să se transforme într-un model validat în piaţă se pot înscrie în programul Hubcelerator, creat şi dezvoltat de Impact Hub. În cadrul acestui program, aflat la cea de-a 5 ediţie la Bucureşti şi prima ediţie la Cluj, antreprenorii vor dobândi cunoştinţele teoretice şi practice de care au nevoie pentru a trece de la idee la un model de business viabil.

    Referindu-se la motivele care au dus la implementarea unui astfel de program directorul Impact Hub, doamna Carmen Ciobanu, a declarat că

    Ideea dezvoltării programului Hubcelerator a apărut ca nevoie venită dinspre antreprenori, dinspre cei care se lovesc de eșecuri sau de provocări multiple în procesul de înființare/dezvoltare a unui start-up. Din nevoia acestora de a fi ghidați pas cu pas în procesul de pornire, având nevoie să învețe aceste lucruri de la traineri/specialiști pe diverse domenii care au un cuvânt de spus”.

    Cele 4 ediții de Hubcelerator, desfășurate până acum la Impact Hub Bucureşti, au reunit aproape 100 de antreprenori cărora le-a oferit toate resursele necesare pentru a-şi transpune ideea într-un model de business valid în doar 10 săptămâni.

    Fiind la prima ediţie în urbea de pe Someş, organizatorii îşi doresc să contribuie la consolidarea şi diversificarea mediului antreprenorial local.

    Hubcelerator este la prima ediție în Cluj-Napoca. Ne dorim foarte mult să vedem care sunt industriile şi antreprenorii care aderă la un astfel de tip de accelerator și care sunt provocările lor cele mai mari. Va fi esențială comunicarea permanentă cu ei pentru a le vedea evoluția în program și în ce fel le putem răspunde nevoilor reieșite pe parcursul acestuia, astfel încât la finalul procesului să vedem că tot mai mulți intră pe piață cu un plan foarte bine stabilit și cu mult mai multe cunoștințe și încredere. Pentru mediul antreprenorial din Cluj-Napoca ar putea însemna o contribuție la creșterea numărului de afaceri active, poate la noi tipuri de produse și servicii pe piață, o contribuție la nașterea de antreprenori pregătiți.” a afirmat Carmen Ciobanu.

    Vorbind despre aşteptările pe care le are de la ediţia din acest an a Hubcelerator, doamna Carmen Ciobanu a menţionat că

    ne dorim să cunoaștem mai bine nevoile antreprenorilor, să le oferim paleta completă de activități pentru dezvoltare, să îi închegăm ca și comunitate de sprijin unii pentru ceilalți și să fie cât mai multe start-uri care chiar să înregistrare primele vânzări în cadrul programului”.

    Din rezultatele ediţiilor anterioare ale programului amintim că peste 50% dintre participanți și-au continuat afacerea după primul an de activitate, 37% au făcut prima vânzare în timpul programului, 20% dintre afacerile care aveau deja clienți și-au crescut veniturile, iar 6 campanii de crowdfunding au reușit să strângă finanțarea dorită.

    Pentru ediţia din acest an, Impact Hub caută antreprenori din orice domeniu de activitate, iar modelele de afacere pot fi variate, fie că este vorba de profit / non-profit sau modele de business hibrid. Se pune accent pe noutatea afacerii, pe mentalitatea de învingător, pe pasiune și pe determinarea de a participa activ la accelerator.

    Fiecare participant va primi un mentor dedicat, ales conform ariei de expertiză și necesităților sale și care îl va asista pe tot parcursul programului . Printre mentorii de anul acesta se numără: MIrcea Vădan (MVP Academy Accelerator), Andras Farcas (Project Manager, PONT Group), Bogdan Pandea (Founder, Captain Bean), Adina Rada (Business and Innovation Consultant), MIrcea Miheştean (Commercial Director, Cluj Innovation Park), Corina Cimpoca (Owner & Marketing Consultant, MKOR) şi Diana Calfa (Owner, Morphoza).

    Orele de mentorat și cele de workshop-uri sunt structurate sub forma unui program complex, care include insight-uri valoroase despre tot ce înseamnă business modeling, inovație, planning, validare, contabilitate, marketing, social media finanțare și multe altele. Trainerii în Hubcelerator Cluj sunt: Sorin Constantin (Corporate Regional Manager, UniCredit Bank), Andrei Ţigănaş (President, IAA Young Professionals), Florin Şomodi (Business Coach Trainer Strategist şi Owner, Sales Squad), Ana Maria Vălcăuan Hako (avocat, Legal Boutique) şi Paula Beudean (Head of Programs & Research, Fundația Danis).

    Pe durata a 10 săptămâni (octombrie-decembrie 2017), antreprenorii participanţi vor beneficia de:

    • 10 workshop-uri, pentru a înțelege cum funcționează un startup;
    • Sesiune Mentoring Madness, în cadrul cărora profesioniști și antreprenori oferă feedback aplicat;
    • 3 Monday Meetups, întâlniri cu membri ai comunității Impact Hub;
    • Consultanță pentru a porni o campanie de crowdfunding;
    • 1 pitch în fața comunității de antreprenori, experți și investitori Impact Hub;
    • Contacte directe cu profesioniști;
    • Membership Impact Hub Connect pentru 3 luni (octombrie – decembrie).

    Înscrierile se fac direct pe site, până pe 15 septembrie, prin completarea formularului de aplicare. Startup-urile vor trece printr-o etapă de selecție, iar finaliștii vor începe programul efectiv pe 6 octombrie.

    NU SUNT COMENTARII

    Transmiteti un mesaj

    5 × 2 =