Banking prin Social Media

banking

Banca Transilvania aduce in premiera pe piata din Romania Social Banking Solution™, facilitate dezvoltata de compania PayKey (Israel), desemnata Best FinTech 2018 la Efma-Capgemini Best FinTech Award. Cele doua companii ofera clientilor BT o solutie de social banking pentru a trimite si primi bani, respectiv pentru a verifica banii din cont folosind butonul BT Pay din tastatura telefonului. Clientii care au smartphone cu Android vor avea tastatura BT Pay, iar cei cu iPhone, extensia BT Pay.

Datorita Social Banking Solution™, clientii bancii care au telefon cu sistem de operare Android vor putea realiza urmatoarele operatiuni in timp ce folosesc oricare dintre aplicatiile de mesagerie ale social media: trimitere de bani (lei; euro) catre persoanele din agenda telefonului (intre clienti BT), solicitare de bani (lei; euro) de la contactele din telefon (intre clienti BT) și verificarea soldurilor pentru cardurile  adaugate in BT Pay.

Butonul BT Pay va aparea pe ecranul telefonului dupa ce este instalata tastatura BT Pay – fie din setarile telefonului, sectiunea Tastaturi, fie direct din aplicatia cu acelasi nume BT.

Pentru clientii BT care au un telefon cu sistem de operare iOS optiunea de verificare sold si transfer de bani va fi disponibila din iMessage, activand extensia BT Pay disponibila in aplicatie.

Transferul de bani de pe cardurile de debit si verificarea soldului este fara comision. Daca transferul are loc intre persoane care au card BT Mastercard Direct in valuta, transferul poate fi si in euro.

Referindu-se la aplicatia de banking in platformele de social media, Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania a afirmat: “Aplicatiile de mesagerie sunt locul in care, tot mai mult, oamenii comunica, se informeaza si fac shopping. De aceea, vedem ca bankingul integrat in social media este un pas natural pentru ca dorim sa oferim servicii care simplifica viata clientilor nostri. Solutia PayKey ne ajuta astfel sa oferim o experienta digitala de banking in premiera in Romania. Ne asteptam ca solutia sa contribuie la cresterea numarului de transferuri de bani, avand in vedere ca este un serviciu disponibil non-stop”. 

Guy Talmi, Chief Marketing Officer PayKey, este de parere ca Social Banking Solution reprezinta o oportunitate pentru Banca Transilvania ca aceasta sa devina first-mover in ceea ce priveste inovatia.

“Suntem bucurosi sa lucram cu echipa Bancii Transilvania la acest proiect, o banca inovativa in ceea ce priveste mobile bankingul. Suntem siguri ca va fi o colaborare rodnica din toate punctele de vedere. Experienta noastra cu alte banci ne arata ca Social Banking Solution este o cale foarte buna de a interactiona cu clientii, oferindu-le servicii bancare cu acces non-stop. Este, de asemenea, o oportunitate de pozitionare a bancii ca first-mover in ceea ce priveste inovatia”, a declarat Guy Talmi, Chief Marketing Officer, PayKey.

Aducerea in Romania a acestui serviciu inseamna pentru clientii Bancii Transilvania un mod facil si prietenos de a trimite si solicita bani prin telefon.

NU SUNT COMENTARII

Transmiteti un mesaj

3 × five =