Peste 5.000 de copii și tineri au participat la atelierele de educație financiară

    educație financiară

    Banca Comercială Română s-a alăturat Global Money Week, o inițiativă anuală a organizației non-guvernamentale Child and Youth Finance International din Olanda, lansată în anul 2012.

    Campania şi-a propus să crească gradul de conștientizare financiară a copiilor și tinerilor, la nivel mondial, și să-i inspire să-și gestioneze banii corect. Pe parcursul săptămânii 12-18 martie 2018, 100 de angajați BCR au devenit profesori de educație financiară şi au derulat ateliere interactive în 25 de județe, pentru peste 5.000 de copii și tineri. Atelierele au avut loc în școli, licee și universități, dar și la sediile BCR.

    “Toți cei care au participat la aceste ateliere au intrat într-o călătorie în lumea banilor în cadrul căreia au discutat despre nevoi și dorințe, planificare și buget personal, despre cum îi poate ajuta economisirea să-și îndeplinească visurile, au învăţat despre principii precum globalizare și consum responsabil. Atelierele au oferit copiilor și tinerilor o experiență completă de învățare, cu ajutorul metodelor non-formale. Ei au înțeles astfel mai ușor concepte și noțiuni financiare, prin joc sau alte metode potrivite vârstei lor, fără să fie nevoiți să asculte definiții sau formule”, a declarat Nicoleta Deliu, coordonatorul programului național “Școala de bani”.

    Tematica acestui an a Global Money Week a fost “Money Matters Matter”, întrucât pentru o viață mai bună este important să dezvoltăm copiilor și tinerilor aptitudini care să reducă decalajele sociale și să-i ajute să ia decizii financiare înțelepte. La ediția de anul acesta Global Money Week au participat 23.738 de organizații din 137 țări, care au instruit peste 7 milioane de copii.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe. BCR este banca Nr.1 în România după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.

    NU SUNT COMENTARII

    Transmiteti un mesaj

    1 × four =