Proiectul „Made in Romania” la a doua ediţie

    made in romania

    Bursa de Valori Bucuresti (BVB) impreuna cu partenerii sai anunta inceputul etapei de nominalizare a celei de-a doua editii a proiectului Made in Romania. Intre 15 si 31 ianuarie, antreprenorii romani, precum si angajatii din companii romanesti inovatoare, sunt invitati sa depuna nominalizarile utilizand site-ul dedicat proiectului: www.bvbleague.ro.

    Aflat la a doua editie, Made in Romania este un proiect unic care isi propune sa identifice si sa promoveze companiile inovatoare romanesti. In cursul anului 2018, urmatorii parteneri vor sprijini derularea proiectului: Grupul Banca Transilvania, consultantii de management Horváth & Partners, auditorul Mazars, firma de avocatura NNDKP si brokerul de retail Tradeville.

    libris.ro
    In prima editie a proiectului am descoperit 166 de companii extraordinare, cu perspective excelente de crestere. In acest an vrem sa descoperim si mai multe companii. Made in Romania ramane varful de lance al initiativelor BVB adresate antreprenorilor si asteptam cu nerabdare ca tot mai multe companii sa anunte intentia de listare, datorita participarii la acest proiect,” a declarat Lucian Anghel, presedintele Consiliului de Administratie al BVB.

    Proiectul se va desfasura similar primei editii si va fi organizat in trei etape: nominalizari, stabilirea unei liste scurte si selectia celor 15 companii finaliste. Incepand cu data de 15 ianuarie, publicul este invitat sa faca nominalizari in proiect, utilizand formularul disponibil pe website-ul www.bvbleague.ro. BVB preconizeaza ca perioada de nominalizare sa se incheie la 31 ianuarie, la orele 23:59, insa nu exclude posibilitatea de a prelungi acest termen daca antreprenorii vor arata un interes la fel de mare ca in cazul primei editii a proiectului.

    Dupa terminarea etapei de nominalizare, BVB impreuna cu membrii Comitetului de Nominalizare vor selecta 50 de companii care vor merge mai departe in ultima etapa. Cele 15 companii finaliste vor fi anuntate oficial in cadrul Galei Made in Romania, care va avea loc in luna aprilie. 14 companii vor fi selectate de un Juriu special format din experti din piata, printre care se numara si investitori de top, business angels, antreprenori si profesionisti in afaceri. Cea de-a 15-a companie va fi aleasa prin votul publicului, care va avea loc in luna martie, pe website-ul proiectului.

    Membrii Juriului care va decide companiile finaliste in proiectul Made in Romania sunt:

    • Lucian Anghel, Presedinte, Bursa de Valori Bucuresti
    • Razvan Butucaru, Partener, Audit & Financial Advisory, Mazars
    • Ovidiu Dumitrescu, Director general adjunct, Tradeville
    • Marius Ghenea, Director de Investitii, 3TS Capital Partners
    • Radu Hanga, Senior Advisor of the Board, Banca Transilvania
    • Cristian Logofatu, Co-fondator & CFO, Bittnet Systems
    • Alina Radu, Partener, Head of Banking and Finance, NNDKP
    • Daniel Truica, Fondator & CEO, Vola.ro
    • Sergiu Voicu, Jurnalist, Digi24
    • Kurt Webber, CEO, Horváth&Partners

    Comitetul de Nominalizare, al carui rol este sa propuna companii, este compus din urmatorii membri:

    • Vlad Andriescu, Redactor Sef, start-up.ro
    • Piotr Bialowas, Vicepresedinte, INC SA
    • Dorin Boerescu, CEO, 2Performant
    • Dan Calugareanu, Presedinte, TechAngels Romania
    • Iulian Circiumaru, Fondator, V7 Capital
    • Dan Rusu, Head of Research, Banca Transilvania
    • Virgil Zahan, CEO, Goldring
    • Mihai Zant, EMEA Managing Partner, JustNow
    • Dochita Zenoveiov, Brand Innovator, Inoveo

    Am stiut ca prima editie a acestui proiect, in care am crezut si pe care l-am sustinut, este un succes din momentul in care companii dintre cele care au participat si-au anuntat intentia de a se lista la Bursa. Made in Romania a fost conceput ca o celebrare a antreprenoriatului romanesc de succes, iar evolutia dintr-un business de familie intr-o companie listata la Bursa este exact genul de poveste de promovat si in editiile viitoare,” a declarat Radu Hanga, Senior Advisor to the Board, Banca Transilvania.

    Decizia de a sustine cea de-a doua editie a Made in Romania a fost luata ca un pas natural pentru NNDKP, avand in vedere istoria noastra de peste 25 de ani de sustinere continua a mediului de afaceri din Romania. NNDKP a fost infiintata intr-o perioada in care notiuni precum «antreprenoriat», «due diligence» sau «piete de capital» erau similare cu cea de «pionierat». In decursul ultimelor decenii, implicarea in dezvoltarea si consolidarea companiilor romanesti a devenit un obiectiv esential al abordarii noastre de business si ne-am angajat sa transmitem comunitatii de afaceri cel putin o parte din experienta de business pe care am acumulat-o de-a lungul anilor. Astazi, suntem entuziasmati de oportunitatea de a ne alatura Bursei de Valori Bucuresti si celorlalti parteneri ai proiectului Made in Romania pentru editia din 2018,” a afirmat Alina Radu, Partener, Head of Banking and Finance, NNDKP.

    Pentru a se putea dezvolta sanatos, Romania are nevoie de modele de succes si de succese in domeniul economic privat. Este important sa aducem in fata publicului astfel de companii, care au potentialul de a se transforma in motoare ale intregii societati. Tocmai de aceea, pentru noi este o onoare sa ne alaturam echipei Made in Romania. Incepand cu 2018, Tradeville se va axa mult mai mult si in directia intermedierii listarilor de companii pe piata de la Bucuresti, sperand sa aducem cat mai multi actionari buni unor companii valoroase,” a spus Ovidiu Dumitrescu, Directorul General Adjunct al Tradeville.

    Succesul primei editii Made in Romania ne-a dezvaluit o cultura antreprenoriala locala cu un potential considerabil si diversitate mare. Ne bucuram sa ne numaram printre sustinatori. Credem in viitoarele motoare ale economiei romanesti. Cunostintele noastre vor fi, pe mai departe, la dispozitia antreprenorilor locali. Ei au nevoie de instrumente de optimizare ale afacerii customizate si de un sprijin activ, indiferent de marime sau industria in care opereaza. Antreprenorii locali raman unul dintre pilonii fundamentali ai economiei Romaniei si suntem datori sa investim in ei,” a declarat Razvan Butucaru, Partener Financial Advisory Services.

    Horvath & Partners a sustinut si va sustine in continuare programul Made in Romania, deoarece vrem sa incurajam si sa promovam antreprenoriatul romanesc, sa oferim firmelor romanesti solutii concrete pentru a se putea dezvolta si adapta noilor provocari in mediul de afaceri actual,” a afirmat Kurt Weber, CEO, Horváth&Partners.

    Proiectul Made in Romania a fost lansat de Bursa de Valori Bucuresti in februarie 2017 pentru a identifica si promova companiile de top din Romania. Scopul proiectului Made in Romania este identificarea viitoarelor motoare ale economiei romanesti si sprijinirea acestora timp de un an pentru a le ajuta sa-si aduca afacerile la nivelul urmator, imbunatatind transparenta, vizibilitatea, reputatia si, cel mai important, obtinerea accesului la capitalul necesar dezvoltarii si cresterii ulterioare.

    Participarea la acest proiect este gratuita si voluntara. Companiile care au fost desemnate de catre terti vor fi informate cu privire la desemnarea lor si li se va cere sa isi dea acordul pentru a fi luate in considerare in cadrul proiectului. Mai multe informatii despre proiect, desfasurare, precum si formularul de nominalizare sunt disponibile pe website-ul www.bvbleague.ro.

    NU SUNT COMENTARII

    Transmiteti un mesaj

    2 × four =