Harta comertului online: cei mai „tari” jucatori la ei acasa, in tarile din regiune

Piata de eCommerce din Europa de Est, care include state precum Rusia, Ucraina, Romania, Bulgaria, s-a ridicat anul trecut la o valoare de 19,3 miliarde euro, in crestere cu 36% fata de anul precedent, conform ECommerce Europe. Europa Centrala, care cuprinde tari precum Cehia, Ungaria sau Polonia a totalizat vanzari de 7 miliarde de euro, in crestere cu 24,3% fata de 2012. Prin ce se caracterizeaza insa aceste state si care sunt jucatorii principali, citeste in urmatoarele slide-uri.

Romania

Piata de comert online din Romania este de circa 1,2-1,3 miliarde de euro, fiind remarcata ca una dintre cele mai dinamice din regiune. Lider local este eMag.ro, estimand ca acest an va genera venituri de 262 milioane de euro, in crestere de la 187 milioane de euro. eMag a incheiat anul trecut cu 727 de angajati si vrea sa ajunga la 1.000 spre finalul acestui an.

Principalele segmente de dezvoltare pe piata locala sunt home & deco si fashion, segmentul electroIT fiind unul extrem de concurential.

Articol complet: Wall-Street.ro

NU SUNT COMENTARII

Transmiteti un mesaj

8 − five =